Monday 31 October 2011

sEgAlA yAng tERjAdI TeRsElInDuNG seRibU hIKmAH

Hidup manusie neh salu ade jek buat salah.. Sume yg kite buat kdg2 bkan sume org suke... Pasti ade mate2 yg tajam memendang, ade snyum2 sinis yg terukir  dan pasti jgak ade kate2 yg ditaburkan.... Sape2 pon takkan lari dari mghadi ni sume... Ape yg kite mmpu bt hnyalah sabar dan sabar... Hidup!! penuh dgn dgan dan cbaran... Lau tak ,, tak dinme kan hidup ka... Tp SYukur kite lahir dkat bumi Malaysia... Takde peperangan, aman!! aku?? aku cume nak jadi dri aku sendri ... Aku tak nak jd manusie hipokrit.. !! Kdg2 aku give up dgn hidup neh... Tp aku cube positive kan dri...
Byk perkare yg  terjadi dlm hidup aku lately neh... Aku pon tak tau lah.. hmmmmmm.... Dugaan ...!! Aku sabar... Aku yakin pasti ade hikmah yg terselindung seblik sume neh.... AMIN!! Dugaan demi dugaan aku tempuh mematangkan aku.. Jadikan aku sorg manusie... Dlm hidup aku,, aku sentiase nak yg terbaik dan aku sentiase nak berade dekat dgn org2 yg aku sayang.. Tp byk pengorbanan yg aku perlu lakukan... Bak kate org,, "nak dapatkan sesuatu harus korbankan sesuatu kan.."



No comments:

Post a Comment

TiNgGalKaN KoMeN AndA dIsIni..:)